Aloitn tässä muutamia viikkoja siitten opettaa joka viikko yhden muistolauseen . Ajattelin koota opetus ideoita tänne. Poikani on 4 ja häna inakin on oppinut joka lauseen hyvin. aluksi idea oli opettaa samasta aiheesta kuin muisto lause on on ja ne kokoan kyllä tänne kunhan kerkeän. Ja kuviakin on tulossa kunhan saan kameran lainaan.

Ensimäinen muisto lause kokee Jumalan äänen kuulemista samoin opetin lapsille viikolla aiheesta.

Joh 10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääneni  ja minä tunnen ne ja ne seuraavat minua.

kuva tulee myöhemmin toivottavasti. Piirsin lauseesta kuva sarjan jossa on paimen kedolla lammas lauman kanssa(minunlampaani) ja sitten yksi lammmas korvat "höröllä" (kuulevat)ja sitten paimenen kasvot joka sanoo: tule(minun ääneni). Paimen jolla on karitsa sylissä(minä tunnen ne) ja sitten paimen jota seuraa jono lampaita (ja ne seuraavat minua)